Wednesday, May 24, 2006

狂通頂

終於到了 Last Day,
返埋今日工就放大假。
放大假之前,
工作上既手尾仲要執埋。
將近放工既時間,
先被同事找到個 Bug,
最慘係 Program 個積架壞左,
改唔到。
結果將個波交畀同事,
我就走人。

老闆夜返到公司,
見到兩部機都唔 Work,
自然打鑼咁找我。
不過我冇時間聽,
因為我李都未執。
點解咁遲先執行李呢?
因為我有 d 更加緊要既野要做。

每次旅行,
我都會影好多相,
而下次旅行,
我就會帶埋晒好左既相去畀人睇。

我好怕被人睇死,
你愈睇死我,
我愈要做到畀你睇。
有人話我今次 d 相一定晒唔切。

結果我星期六、日連開兩晚夜,
執晒 d 相。
星期一拿去晒,
星期二拿返。
再開多兩晚頂將 d 相入晒相簿。

四點先開始執行李,
五點先有得訓……

不過總算做晒 d 野。

No comments: