Friday, May 19, 2006

終於有智能身份證

返左新工咁耐,
我都未試過平日咁早起身,
咁早出門口。
今朝我七點鐘起,
八點鐘出門口,
行左落尖東。

去尖東做乜?
咪就係 Collect 我張身份證 lor,
張相比想像中好少少。

拿完身份證,
打畀媽媽叫佢行出黎。
我由尖東行返佐敦,
竟然比佢由佐敦行出佐敦還要快,
有冇攪錯!

同媽媽去麥記食早餐,
今個星期第四餐麥記。
試佢個新包,
火腿扒芝士包。

味道……
Well,
我都係鍾意食豬柳蛋漢堡多 d。





測試結果係……
唔係我想像中咁樣,
不過誤打誤撞,
又畀我做到。

現在影到相,
唔理住 lu,
仲有第二個 Project 要趕。

九點鐘,
執野走。
結果例牌既「衝」出來,
同我「研究」「研究」,
可以離開公司時,
已經十點半。

No comments: