Sunday, May 07, 2006

工作人員

今朝晨早就入左大埔海濱公園,
個度有場定向週年短途賽舉行。
我沒有報名,
不過之後舉行既百米定向,
我就幫手做 Start。

九點半去到,
比賽其實十二點先開始(正確係近一點)。
想預先佈置起點咩?
唔得 wor,
一黎短途賽未完,
有 d 物資未拿到。
二黎都係因為短途賽未完,
個起點會阻住人比賽。
結果成十二點先開始佈置。
而係我佈置既同時,
APOC2006 開展儀式舉行。
今次既 APOC 大使係陳鍵鋒同黃安琪。
就係人人拿住部相機影相既同時,
我就係度做野……

個比賽連事後工夫,
做到四點幾五點。
搬埋野返總會,
結果六點幾先返到屋企。

換衫既時候發覺,
d 頸呀、手手腳腳都曬到紅晒,
仲有 d 痛 tim。





我發覺我升左 Level。
返到屋企,
媽媽買左條新花灑,
叫我換左去。
我邊識 wor……

唯有拿支士巴拿亂咁黎啦,
又好好彩畀我攪掂。

No comments: