Tuesday, May 02, 2006

不負責任

事隔兩個星期,
日文堂終於復課。
今次有個新同學,
佢以前都係係呢度學日文,
佢以前老師姓姜,
亦即係我第一個日文老師。
有新同學,
自然要自我介紹,
老師仲要我地一人問新同學一條問題,
我係最後一個,
問得既都畀其他同學仔問晒,
我唯有問佢鍾唔鍾意份工……

我發覺我有 d 同學比我多一本課本,
點解我冇呢?
小息時,
去受付問啦。
佢話呢本係後加書,
要拿返單元一張收據黎(現在讀緊單元五),
先畀返我。
要唔要補錢我冇問,
下次先算。

我覺得好無理 Lor,
第一、
單元五加既書,
點解要拿單元一既單黎?
照計佢應該有晒我資料啦,
何況學生證都應該證明到我係到讀。

第二、
呢 d Information,
唔係應該佢主動同我講咩?
剛剛俾尾數個時,
佢都唔同我講,
要我問佢先講,
有冇攪錯。





返到屋企,
為 d 頭髮補左 d 色。
現在變左「啡色短髮的炒炒」

No comments: