Monday, May 29, 2006

安全到達

今朝等到大衛起身,
我地就出發去自由神像。
去完自由神像,
都成兩點幾,
因為要坐四點既車,
所以就好趕。

趕返酒店拿返行李,
等大衛同學去洗手間。
等呀等,
之等到差 d 趕唔到車,
正想兵分兩路,
Bonnie 先到車站買車飛,
我留守之際,
大衛回來了。

之後半跑半趕去車站,
我叫大衛買野食先,
因為落車會好夜,
不過佢又冇去買 wor,
都唔知佢想乜。

好可惜,
結果都係趕唔到,
要坐下一班。
而 Bonnie 就坐車返 Boston。

去到華盛頓 DC 都成十點幾十一點,
大衛係呢個時候落 Order 話要食野先,
咁我唯有食宵夜啦。

食完就要找辦法去酒店喇,
大衛話要答 Metro。
華盛頓 DC 既 Metro 有兩個收費,
繁忙時間貴 d,
非繁忙時間平 d。

我上左車,
之後聽到身旁既人發出驚訝聲,
回頭一望,
原來大衛上唔切車。
二十分鐘一班,
咁正常人既想法,
如果坐既車係對既,
當然係下一個站回合返。
等了二十分鐘,
下一班車黎,
拿拿臨上車,
但找唔到大衛。
係再下一個站落車,
等多一班車,
都係唔見大衛,
唯有返轉頭找。
返到原站,
竟然發現大衛仲係到,
真係「天才」。

接近十一點五十分先到估計既站,
Metro 十二點停止服務,
即係我大約只可以錯一次。
上到地面,
一望地圖,
找到酒店條街,
Bingo!

一出閘,
我已經大約知點行,
再望一望地圖,
已經可以確定係轉右。
不過大衛仲好努力咁睇緊地圖,
想教我點行。
剛好有個跑步既人經過,
我地決定問佢,
佢教我地轉左,
Well,
轉左 lor,
最後發現係……
轉右才對。

已經十二點,
才到酒店。
Send 左個 SMS 報平安,
就訓覺了。

No comments: