Saturday, May 06, 2006

豬頭骨

今日約左 JackyHo 同 D 文睇 MI:3,
去左觀塘 APM 睇。
一黎就 D 文住觀塘,
二黎就我睇完返工。

之前睇 Newsgroup,
話 Maggie Q 有句廣東話對白好似粗口,
聽落又真係幾似。

睇完之後既感覺係,
冇乜特別。
特務既工具冇乜特別,
有 D 仲好冇邏輯。
例如帶部 Printer,
Print 張相遮住個 Cam,
咁都冇光入,
個畫面咪黑晒 Lor……





睇戲之前,
收到前老細個電話,
問我有冇時間返去做 Part-time。
佢話有個客想買個 Product,
不過想個 Product 改少少野先。

作為一個 Programmer,
我有責任、抱負去令到個 Program 盡善盡美。
不過現實 d 睇,
我地既顧傭關係已經完結,
我現在呢份工亦冇咁多時間容許我可以做多份 Part-time。

更何況,
憑我依稀既記憶,
改呢個 Program 絕對係豬頭骨一件。
當年令到佢冇 Bug 而 Works,
已經費盡九牛二虎之力。
再係咁唔穩定既基層上面,
再 Build-up 新既功能,
都幾難下。

No comments: