Sunday, May 21, 2006

三隻定四隻?

「你旅行個時,
借部遊戲機黎。」

「我玩緊個部會帶去 wor,
借另一部畀你。
不過冇 Game,
你想玩乜?
我去買」

「最好簡單 d,
有冇麻雀」

第二日……

「你仲唔畀部遊戲機我?
我今日返通頂。」

「都冇 Game……」

「你尋日又話有?」

「我話未買……」

「咁你平時拿部機打咩?」

(其實昨日我係咪同第二個講野?)





今日係茶樓飲茶,
叫左碟炸雲吞。
食淨一隻,
媽叫我食埋。
我話一碟我食三隻,
有冇攪錯。
媽話一碟得三隻,
佢食左一隻,
我冇可能食左兩隻。

我就話一定係四隻。
跟住問侍應,
第一個:「一碟三隻」
第二個:「一碟三隻」
第三個:「一碟三隻」

正當我以為我輸之際(有乜理由?)
隔離都有 Order。
我就叫佢望隔離,
如果隔離都係得三隻,
咁係我未老先衰,
食左幾多隻自己都唔知。

結果係……
呵呵呵

No comments: