Thursday, May 04, 2006

換身份證

今晚去換身份證,
問媽媽借左 d 粉底。
今次應該係第二次塗粉底,
第一「次」係中二個時係紅館佈道會個時。

講返換領身份證,
原本約左一班人去。
不過到今日,
呢個又話有事唔去;
那個又話冇下場節目唔去;
有兩個又話今日個樣唔係好得,
去到都唔換。
結果,
只有兩個去換。

我理論上今日唔換唔得,
因為新證要十日鬆 d 先有得拿。
如果今日唔換再約既話,
就離開左香港都未拿到。

換領新身份證,
比當年補領舊身份證快少少。
不過我唔明,
理論上佢己經有晒我個人資料,
但都要我填一次 Form,
冇改就咪鬼需要人填啦,
簡直勞民傷財。

埋到 Counter 1,
首先「指導」我填 Form,
然後打兩隻姆指既手指模,
佢講左一句:「你 d 手指模幾清楚 wor」
我當堂無言以對。

之後影相,
影左兩張,
之後話第一張個頭側左,
又影左張。
之後係咁畀我睇個兩張相。
「呢張係第二張,呢張係第三張,呢張係第二張……」

我後來先發現原來佢等緊我選相……

之後去左等候區,
坐左一陣又見另一個人。
問我係咪同一地點拿證,
之後就走得。

No comments: