Thursday, May 25, 2006

LA 的九小時

話說昨晚五點訓,
今朝六點起身,
六點半收 Morning Call。
之後出門口,
但係又漏左野,
要返屋企拿。

雖然只係訓左一個鐘多 d,
但係我又唔係好眼訓 wor,
可能係興奮啦。

今次係國泰睇左兩套半戲,
一套係講大學籃球,
另一套係魔法保姆麥菲。
半套係 King Kong,
因為睇到一半就要落機了。

係 LA 滯留九個鐘,
我地決定出去行。
去 Visitor Information 個度問,
佢地講野好慢。
例如講到車費

「us$2……」

停十秒後指一指我,
再停十秒後指一指大衛,
然後再停十秒說:

「Each」

我地坐車去星光大道,
行左兩個零三個鐘,
食左墨西哥野做午餐,
就坐 Metro 返機場轉機去 Boston。
訓醒睜開眼,
就見到我想見既人喇。

講 Metro,
呢度好得意,
同一條線,
同一個月台,
但係就有機會去唔同既終點站。
一個唔小心(即係好似我地咁),
就會坐錯車了……

No comments: