Tuesday, May 30, 2006

班門弄斧

今次住既酒店係 Best Western,
有早餐食,
有運動室,
有泳池,
仲有免費無線上網,
可惜我大部份都用唔到。

今朝首先行華盛頓,
一入閘,
望一望頭頂指示牌,
已經只道係行左邊。
但係大衛就不斷問呢邊對否,
仲罵我望都唔望就行,
個一刻好有衝動各有各遊覽,
反正我又一定唔會迷路,
大衛又咁唔信我……

本來想去白宮先,
不過唔覺意坐多個站。
(其實係我訓著左,唔記得落車)
唔緊要,
行第二度先 lor。
係個公園內,
見到 d 好有趣既野,
影左相,
點知個 Police 話保安理由,
要我地即刻 Delete 左佢。
(雖然我唔明有咩保安理由)

之後去白宮,
大衛話想入白宮睇,
不過人地六點開始排隊,
八點開始派飛,
我地九點半都未出門口,
又點會有飛?
我點解知呢 d Information?
咪就係從大衛話冇用個本 Guide Book Lor。

圍住個白宮行左一個圈之後,
下就去行博物館。
大衛話要帶路,
我也落得清閒。

不過大衛 d 睇圖能力就……
冇咩既,
行錯 90 度,
行多兩個 Block,
再加上特徵誤認。

結果原本夠行三個博物館,
只係行左兩個。

之後落唐人街,
當我選了月台之後,
大衛又質疑我行錯。
咁由佢「玩」 lor,
十分鐘過後,
佢投降,
話睇唔明幅 Metro 圖,
結果返原本個月台,
上前前,
大衛再次質疑我是不對,
在呢一刻,
我只係覺得好笑。

No comments: