Saturday, May 13, 2006

比賽

今日又去左打最速既比賽 / 練兵。
時間由以往既星期三晚,
改了在星期六下午。
三點抽籤,
不幸地同幾個勁人一組,
賽事目標係唔好包尾。

今次賽制係一幅 Deck 打到尾,
冇得換卡,
而且唔可以用兵法。
十二個人分兩組,
打單循環,
成績最好兩個出線。

今次用吳國 Deck:
R周泰、R孫策、C丁奉、C朱桓、C呂範。
為左唔好唔覺意拍到兵法制,
我用個鐵盒蓋住。

五場對戰好快打完,
結果係三勝二負排第三,
飲恨出局。

比賽完,
同人換左張閃,
之後就落紅磡睇人打對抗賽。

我初初玩時,
就係紅磡打。
好記得以前機鋪未開門就去等開門霸機。
五個人輪流打成日,
出閃換人。

今次重遊故地,
以前一齊玩既都冇乜點玩,
得返我一個。

今次睇班高手打,
我又學左唔少野。
十點幾,
佢地打完去食飯,
我就自己返屋企。

No comments: