Sunday, May 28, 2006

紐約行

今朝一早去左 South Station,
因為要坐車落 New York 玩,
因為星期一係美國公眾假期關係,
Bonnie 都同埋我地一齊落去玩。
有 Bonnie 係度做領航員,
我唔需要睇地圖記路,
(雖則對我黎講係易過食生菜)
自然可以盡情影相盡情玩。

坐成四個鐘頭巴士,
一到步就行去酒店。
都成四五個 Blocks,
話近唔近,
話遠唔遠,
尤其係我呢 d 相機仲重過行李既人,
都幾辛苦架。

安頓好之後,
我地出去食午餐。
原本打算食壽司自助餐,
唔過去到佢個午餐時段都就黎完,
咁就改食晚餐。

出左去周圍行,
途中經過聯合國總部,
影左 d 相。

之後係 Cafe 坐左一陣,
就去食晚飯喇。
今次係自助餐,
唔係放題喔。

食得好飽好飽。
我覺得,
一個包含甜品和生果既自助餐,
先為之一個完滿既自助餐。

食完行 Time Square,
當中有間好大既玩具反斗城,
大到入面有摩天輪玩。

係入面我仲見到好多 Board Game,
包括 A&A,
可惜冇人陪我玩,
唔係我實買。

之後返酒店,
大衛冇啦啦出左去,
原來去買啤酒,
美國 D 啤酒好飲 D 咩?

No comments: