Wednesday, May 31, 2006

節奏

早排係紐約,
大衛話佢旅行既理念同我一樣,
我覺得我有所必要澄清。

我話唔需要特別趕,
睇到就睇到,
睇唔到就由佢,
下次去過。

咁只係唔想旅行都趕頭趕命,
但唔代表唔善用時間。

鴨仔團可能用一日用十個鐘去十個景點,
我可能會用十個鐘去六七個景點。
但係我一日都可以去十個景點,
原因係我一日會用十五個鐘。

如果去旅行係多過一個人去,
節奏唔同,
好易出事。

今日十二點退房,
但係我地成十一點幾先離開酒店。
今朝我做左 d 乜呢?
我食左早餐;
沖左涼;
打左兩個鐘頭機,
打到冇電要叉電;
落樓下影左一個鐘頭相。

今日行程係先去睇國會,
跟住坐車落紐約,
再轉車返波士頓,
兩程車都有個 Break,
等大家可以落車買野食,
買野飲。




假設由廣華醫院去旺角新世紀廣場,
我會選擇直接行去,
沿途經旺角火車站。
但原來有人會選擇行去旺角地鐵站,
坐地鐵轉火車。
請恕細佬才疏學淺,
想唔明當中既奧妙。
當然呢個故事發生係華盛頓 DC,
換成香港地名等大家易明 D。
但香港始終不同於華盛頓 DC,
地點距離可能有少少出入。





我發覺大衛同學真係好鍾意飲啤酒,
唔知係咪同以前唔飲得有關呢?
昨晚又買左一 Pack 六罐返黎。
可惜我唔飲酒,
無緣欣賞。

No comments: