Sunday, May 14, 2006

應唔應該畀佢知?

今日係母親節,
中午約左媽媽飲茶。
飲茶之前,
去左返崇拜。
早幾年,
帶過媽媽返教會一次,
亦都係只此一次。

教會真係咁可怕?
我前年帶另一個人返教會,
又係一次起,
兩次止。
攪到我都唔敢再叫佢。
寧願佢完左崇拜先找我。

約左媽媽點半,
完左崇拜見有 d 時間,
落左新之城操機。
輸多贏少。

飲完茶之後,
返左公司做野。
公司電話響起,
我唔小心聽左。
畀老細知道我返左黎,
咁就敝喇。
佢即刻衝上黎,
我即刻冇安寧既工作。

同事話,
當然要畀佢知你 OT 啦,
如果唔係佢以為你做得好快,
畀更多野你做。
但在我立場,
我寧願佢唔知,
起碼耳根清靜。

收左工,
去觀廣打左陣,
互有勝負。

之後再落新之城挑班高手,
一勝一負。

No comments: