Friday, May 12, 2006

高達

都好耐冇做 Gym,
有人約我做,
咁咪去 lor,
點知有人冇帶衫……
等我仲帶埋 d 衫返大陸做野,
仲趕返落黎。
哇哇,
成半年冇做過 Gym 喇……

結果去左睇高達電影,
好唔好睇?
Sorry,
我唔係高達迷。
除了可以勉強講得出 50% 既 MS 名既,
基本上對內容冇乜興趣,
更談不上覺得好睇。

呢套戲有唔少 Kiss 鏡頭。
坐我後面個小朋友,
係咁數 Kiss 左幾多次。
笑死我……

睇戲之前,
去左食晚飯。
去既地方係某人提議,
(呢個某人當然係冇份食啦,真係可憐)
食左魚腐米線,
同埋四季豆,
好食好食。

睇完戲,
落左新之城睇人打機。
聽日比賽,
要學下野先。





好攪笑,
有人(當然唔係某人)誤會我識左第二個。
不過我冇想過解釋,
要誤會咪由佢誤會 lor,
我唔 Care……

No comments: