Tuesday, May 09, 2006

咪阻住

唔明點解總會有 d 人係鍾意阻住個地球轉,
係你最忙既時候煩住你。
仲要連續兩日都係咁,
真係激死人。

首先講昨日,
話說如果我要 Download Program 落個 Device,
需要安裝一個零件去令到部 device 入 Dowoload Mode。
咁呢個零件咁橋唔係我手,
係隔離室既同事左右。
正當我想過隔離拿既事候,
老細就開始捉住我講野喇。

唔係開會個種「講野」,
而係近乎自言自語,
將思考中既東西表達出來那種「講野」。

結果一講就講左個幾鐘,
到我可以甩身既事候,
隔離既同事已經收晒工,
門都鎖埋,
我自然拿唔到我想拿既零件啦……

輪到今日。
首先要解釋一下我現在既工作。
我現在既工作,
要係日光日白先做到,
仲要太陽愈猛愈好。
近排陽光較猛既時間,
係十二點至四點。
今日既呢段時間我做緊咩呢?
就係在會議室開例會。

結果最寶貴既時間,
就用左係 d 冇咁重要既地方上。
距離休假只有十五日,
在十一日內,
我要完成兩個 Projects,
係狀態咁差既同時,
仲要有人阻住晒,
睇黎都幾難完成任務……

No comments: