Saturday, May 27, 2006

激流

今日去玩激流(Rafting),
一早出門口,
十點要集合。
駕駛了兩個幾三個鐘,
結果都係遲左少少。
遲既原因係當中發生左個小插曲,
阻礙左少少。

話說係一條限速 35 MPH 既雙線隻程路上,
有架好龜速既車,
結果我地同前面個架一齊畀警察捉。
唔知間龜速車係咪同黨呢?

佢到遲左少少,
不過都無傷大雅。
因為我地都未最遲,
Bonnie 個同學同佢男友仲遲,
係黃巴士(要再坐車去河流)開個一刻先到。

原來個度有得租衫,
點解之前冇人話我知? ><

去到河流,
找左我地個 Guide,
即刻上個 Quick Tutorial,
學下唔同 Command 要做 d 咩動作。

我地幾乎包船咁滯,
除了我地,
仲有一個高個子白人。
十幾條船浩浩蕩蕩出發,
開頭都係畀我地熟習操作。
過左其中一段急流,
聽到個 Guide 大叫,
(佢坐最後)

擰轉頭,
已經見佢搏去船邊,
伸出船桿個 T 形 Handle﹐
原來個高個子跌左落水,
救返佢上船之後,
繼續出發。

中段有個 Break,
大家上晒岸,
有野食有野飲。
休息之後繼續出發,
挑戰今次既難關。

總算無驚無險過晒兩關,
不過事後個 Guide 同 Henri 個男友都話聽到有人大叫,
但我完全冇印象,
唔通我又失憶?

返到 Base 有豐富既 BBQ 午餐,
食飽之後睇返頭先工作人員影既相。
(我唔係好鍾呢個工作人員員,
因為佢係用 Nikon DSLR 既 :P)

d Guide 真係好勁,
影相個時(通常都係過緊急流),
都仲可以擺晒 Pose。

No comments: