Saturday, July 01, 2006

練兵日,屠龍會

七月一日,
原本約左媽媽去剪頭髮,
不過昨晚睇波睇得太夜,
結果起身都十二點。
因為點幾鐘有野做,
結果就改期。

今日下午係美國寶有個小比賽,
有 d 決賽參賽者寓賽於操,
我又去趁熱鬧。
我呢 d 唔係美國寶打開既,
要先打預賽。
一點落到美國寶,
結果因為有 d 人唔知預賽一點二十分開始,
結果要等,
等到三點先開始。
抽到條唔係幾好既籤,
第一場就係對阿浩,
不過好好彩畀我過到關。
第二場對住副同我差唔多既 Deck,
熟晒路,
又畀我晉多一級入決賽。

決賽十六人,
分四組打單循環,
最高分出線。
第一場贏左,
第二場又犯左以前既錯誤,
被反勝。
第三場雖然都贏,
不過有人連贏三場,
結果我都出唔到線。

值得一提既係,
四個有份打青龍決賽既選手,
唯一要打預賽既係預賽出局,
直入十六強既另外三個,
亦係分組賽全部出局。
所以亦有人戲稱今日的練兵為:
屠龍大會!

No comments: