Wednesday, July 26, 2006

又行大運

今日冇情情行大運,
因為趕住走既關係,
成袋錢留左係觀塘。
坐小巴出到旺角先知,
拿拿臨出車返觀塘。

返到去,
見到袋錢仲係度,
冇被人拿到,
咁都定 d。

之後走,
行緊去巴士站個時,
見到前面燈位個度有架巴士。
個 Number 好熟口面,
望清楚 d,
咪就係我要坐個架 lor。
即刻短跑過去巴士站,
好好彩又畀我趕到。

不過就索晒氣……





天氣忽冷忽熱,
的確容易生病,
但係如果凍親唔係因為天氣凍,
而係因為公司冷氣大,
咁 d 同事開到咁大冷氣會唔會過份左 d 呢?





我都好想去國家級動物園,
我都好想去玩淘金,
我都好想………

不過,
今次冇我份 ><

No comments: