Friday, July 07, 2006

壞機……

今日真係行大運。
首先放工就落左九龍塘浸會醫院探細牛,
細牛剛剛做左個小手術。
探完佢之後,
就同艾文、康哥食晚餐。

睇完餐牌,
原本打算食粥。
不過我來見佢有蒸飯,
就 Order 蒸飯啦。

點知冇幾耐佢就話賣晒,
結果都係整定我食皮蛋瘦肉粥。

成完去左 Cafe 找班 Friend,
點知間 Cafe 勁爆,
十個人得張六人桌,
自然迫到爆。

通常 Cafe 都有最低消費,
當我 Order 左野飲,
佢地竟然話去第二間,
即刻 Cut Order。

佢地去既第二間,
係去類似 Pub 既地方飲酒。
酒呢家野我完全唔好,
結果當然冇去啦。

離開左 Cafe,
我就去左新之城機鋪。

返到屋企成兩點幾,
一開電腦,
就成個拖板冇晒電。
試過幾次都係咁,
攪左好耐都唔知咩事。
最後換左個拖板就冇事喇,
睇睇個鐘,
已經四點幾喇……

No comments: