Monday, July 24, 2006

在晴朗(即刻下雷雨)的一天再出發

由五月尾開始,
身心一直處於休息的狀態。
今日開始,
在晴朗的一天再出發。

七點半起身,
磨豆沖杯咖啡飲,
之後返工。

早兩個月,
日日遲到,
最遲試四十五分鐘,
更甚既係,
試過十一點先起身。
上過星期五稍有進步,
只係遲半個鐘。
今日更加厲害,
準時返到。

明日我要早到,
哼哼哼

之後開 Turbo 做野。
我做野既習慣有 d 特別,
(至少我覺得係)

我會做好多 Preparation 去 Prove 個方法對,
跟住先會衝入去。
而唔係做做做,
唔得之後退退退。

唔知我做事方法既人,
可能以為我冇做野。
但當所有障礙都除了之後,
我就可次一桿上果嶺。
不過當然唔係次次都可以預知晒所有障礙,
仍然有機會退退退。





下午去試機,
原本都相安無事。
但突然下起大雨來,
仲有雷暴警告 tim,
好彩公園(試機地方)隔離係商場。
等左半個幾鐘,
都係冇乜好轉,
結果畀左 $25 同麥記借左把雨傘。

No comments: