Tuesday, July 04, 2006

CEF

唔經唔覺讀左日文三年半,
我記得畢業冇耐就開始讀。
初初既時候,
有劍神、毛理同我三個讀,
讀讀下就得返毛理同我兩個。

其實只解會講起讀日文呢,
因為話說我申請左 CEF 讀日文,
只要能力試及格同完成課程,
就可以拿返八成學費。
其實上限應該係一萬,
不過學費同考試費加埋都唔夠一萬。

個試我舊年考左,
仲及格埋 TIM,
今年應該會再報考高一級。
換句話說,
只要我上晒堂(即係上埋下個星期二),
就可以交表領返個八成學費喇。

不過毛理就冇咁順利喇。
舊年佢本來報左名考,
不過唔記得交錢,
結果冇得考。
今年年尾係最後機會,
(CEF 係兩年限期既)
但係同佢會計(好似係)考試撞期,
結果佢點處理我都仲未知。

今日係尾二個堂,
亦即係期考。
我開頭以為係考返之前上堂既野,
點知一拿份卷黎睇,
就知中晒伏喇。

不單係能力試既 Format,
更加係三級能力試既難度。

話說舊年四級能力試,
我用左一個月去準備,
都只係剛剛及格。
今次只係用一日,
成績係點?
下星期就知喇。

考完試有時間,
就玩遊戲。
一個人蒙住眼,
其他人畀指示(當然用日文啦),
被蒙眼既要用支棒打個地上既波。
我好勁,
一擊就中,
呵呵呵

No comments: