Saturday, July 15, 2006

麥當當生日會

今日入左大埔探我外甥女,
正如我姐係佢個女個 Blog 到寫,
唔知佢係咪唔鍾意婆婆,
抱親佢都係喊既。
但係其他人抱,
包括家姐姐夫既朋友,
其或是佢個舅父仔抱,
BB 都係冇喊既。

中午飲完茶之後,
去左前髮,
山長水遠去大埔剪髮都係第一次,
媽媽仲話下次再入理電髮……

剪短左 D 頭髮,
個髮形師仲係咁說我補返 D 顏色。
仲話幾個字就攪掂,
得唔得呀?
等上色都唔止啦,
結果我都係齋剪。

之後趕返出旺角參加生日會,
出席既全部都係機鋪識既。
我地慶祝生日既地方都幾別開生面,
就係麥記喇。

雖然全部都係大人,
但係都照玩遊戲。

第一個玩既係問答遊戲,
問 D 關於壽星仔既野,
算係熱身掛。

第二個係「世界之最」,
(明明係「收賣佬」)。
輸左個方要派個代表出黎唱歌,
佢唱既係:「滾滾長江東逝水,浪花淘盡英雄……」
真係估佢唔到。

之後玩「大電視」,
佢地痴線架,
例如謎底係「魚柳包」,
佢地會話:「以前一號餐。」
咁又做到……
今次輸左既係要被茄醬化妝。

大家似乎都係呢度拾回童真,
不過有部份人就玩到忘形,
有少少過左火位……

No comments: