Friday, July 21, 2006

「飲杯!」

今晚同事請飲,
地點係北京道一號。
原本同另一個同事一齊去,
點知剛離開公司,
佢就收到電話,
話要返屋企收左貨先,
結果我就自己一個去先。

其實我唔肯定點去,
坐 219x 落尖沙咀先。
係中間道一落車,
已經見到北京道一號。
原來係正門口落,
等我仲驚找唔到。

另一個同之前都係同一個地方擺酒,
不過個日剛剛就係我新工第一日,
所以不受邀請。

Anyway,
今日都見到三個舊同事。
不過其實唔係好熟,
因為其中兩個我入職唔夠一個月就離職了。

八點入席,
但係九點先正式開始有得食。
係開席之前,
我仲同個舊同事打左個 MHP 既 Quest tim。

唔知點解,
上乳豬個時會播麥兜首歌,
三月飲個次又係,
唔知黎緊九月、十月同出年一月個三次又係唔係呢?

中段新郎唱左半首「你的名字、我的姓氏」。
而全晚係冇任何玩新娘新郎環節架,
十一點左右就散席。

今晚同枱起枱唔識,
就算識既都唔熟。
結果全晚我主要都係…
「飲杯!」 食食食……
「飲杯!」 食食食……
「飲杯!」 食食食……

No comments: