Tuesday, July 18, 2006

是時候要退?

最近班師弟終於起左個 Online Judge System,
我亦以一個不同於平時既 Account 名入去試下 d 題目,
不過我相信要估我出黎唔難。

雖然 d 題目唔深,
但都花費了我唔少時間,
亦都錯左好多次。

錯得最多既係 Compile Error,
這個當然啦,
我純粹係睇完題目,
正接係網頁 Coding,
之後交。
冇用到(亦都冇得用) Compiler 去 Check,
錯 Syntax 係少不免。
(某程度上亦都因為耐有寫 Pascal)

其次就係 Wrong Answer,
夠 Dry Run 去 Check Correctness 的確唔係萬試萬靈,
但係冇 Debugger 既情況下,
呢個亦係唯一既方法。

睇返討論區,
有人涉嫌抄 Code,
個 System 其實係一個 Training 既地方,
抄 Code 根本學唔到野,
更何況係搬字過紙?
Ranking 高 d 好威咩?
我覺得佢浪費左個 System lor。

做做下 d 題目,
我發覺自己退步了。
有 d 好簡單既題目,
例如讀 10000 個 0.00 至 100.00 既數返黎,
Output 返個 Mode。
以前仲會去比賽個陣,
我想我最多三分鐘已經可以 Code 完,
不過現在係,
我 Code 左兩日都未 Debug 到。

或者我真係可以考慮下退休,
唔再掂 OI d 野。

No comments: