Monday, July 31, 2006

Software Engineer vs Programmer II

早排野外訓練完,
同棟一齊等車時講起工作。
佢話醫管局周時都請人,
人工最高仲去到二十 K Tim。

其實 Cleric 同 Wizard 都係 Magic User,
都係會施放魔法既,
其至我覺得 Wizard 更加難,
因為佢仲要處理施法材料。

但係同一樣既經驗值,
點解 Cleric 可以係 Level 2,
可以賺更多;
反而 Wizard 仲係 Level 1,
賺更少?

係唔係魚唔過塘真係唔會肥﹗
係唔係一定要轉 Class?

但係個人黎講,
我都係鍾意做 Wizard 多 d,
利用唔同既材料去施法,
比係就咁施法,
我覺得前者既滿足感大 d。

所以有得讓我選擇的話,
我都係想做 Wizard 多過做 Cleric。





最近終於離開了以前既工作平臺,
換了新既工作內容。
由數碼相機既開發,
變成 DVD Recorder 既開發。
施法材料幾乎一樣,
但係施放出黎既魔法卻是不同,
多麼神奇?

新既工作內容,
有新既挑戰,
仲好似幾好玩 Tim。

No comments: