Thursday, July 06, 2006

放飛機

今個星期真係運動周,
昨日去左做 Gym,
今日就去左打籃球。
原本我係冇打算去既,
不過艾力斯昨日問我幾時打波,
咁咁橋有 Friend 今日打,
咪叫埋佢 Lor。

佢地約七點半,
但我八點半先可以到。
去到唔見艾力斯,
咪打電話畀佢 lor。
唔打尤自可,
一打把幾火。

打到去佢話唔黎。
氣既唔係因為佢放飛機,
最主要係因為佢冇交帶。

唔黎可以一早打電話話我知,
點都冇理由等我打返畀你先話我知呀?





耐冇做運動既惡果,
就係好快冇氣。
再加上昨日做完 Gym,
一對手累到幾乎舉唔起。

打到十點半就收工走人。





早幾日通電話,
先知自己原來多左個弟弟。
因為「遠水不能救近火」呢個咁「行」既原因,
佢家姐就叫我多多照顧佢,
Well……

No comments: