Sunday, July 09, 2006

Samsung E908

今日約左媽媽買電話畀佢,
有人批我實會幫自己換埋電話。
結果亦一如某人所料,
我係買左部電話畀自己架。

自從 Nokia、SonyEricsson、Motorola、華為之後,
今次又轉牌子,
買既係新出一個星期左右既 Samsung E908。



講講規格先,
Size 係 93 * 45 * 16.5 mm(長闊厚),
只重 93g,
2 吋 (240*320) 26 萬色 TFT螢幕,
200 萬像素 CMOS 相機,
支援 H.263 短片拍攝,
熱感觸碰式按鍵,
外置 MicroSD,
TV-OUT 輸出。

黑色機身既滑蓋機,
好型仔。

呢部機係今年德國 CeBIT 展覽會先發佈,
估唔到咁快就有,
我上過 Samsung HK 個網頁睇,
都係未有佢既資料既。

不過機又點會完美?
總有 D 唔滿意既地方,
第一就係鈴聲細聲,
我成日 Miss Call。
第二就係個方向制同熱感觸碰式按鍵太近,
我成日按錯。
而個電話簿我都係唔係咁滿意,
唔識將 d 同名既電話 Group 埋,
(呢個就 Motorola 做得好)。
同埋冇得畀我選唔 Display sim 卡既電話。
(呢個係我先咁麻煩姐)

最大問題係舊電唔係好夠用,
我一日要換一次電。
好在佢跟機有兩舊,
如果唔係就麻煩喇……

No comments: