Monday, July 17, 2006

追試

今晚放工走左去追試,
追試(ついし)既意思即係補考。
毛理同我講,
係考返同一份卷架喇,
背左佢冇死。
今日去考一睇份卷,
佢竟然出左第二份畀我,
當堂灰晒。

不過爛船都有三斤釘,
點都有 d 底既。
雖則十題有九題都唔知佢問乜,
不過總有 d 撞得中既。

上次差九分先及格,
我想今次都係咁上下分。

當我考完,
我就已經發覺我錯左幾條了。

追加資料既,
應該用 それに,
而唔係我答既 それから。

而代表 Begin 既出す,
假名係 だす。
出(で)る 係指出來。

原本佢畀左答題紙我,
不過當我係問題紙做完,
想一路覆卷一路抄返過答題紙時,
我就發覺張答題紙有 D 怪。

我發覺 d 題數好似不對。
例如第一部份漢字轉假名,
有五條題目總共 15 個小問題。
但張答題紙呢,
就只有三條題目共 11 個小問題。
結果,
我都係要交張問題紙。

一個星期後就知結果了……

No comments: