Sunday, July 23, 2006

第二次 Training

今朝好早起身,
因為要上山 Training。

六點就起左身,
(嘩!我幾耐冇試過咁早呢?)
八點就去到青衣。
因為九點先集合,
我仲可以施施然係大快活食埋個早餐先。

今次集訓跟我個四個小朋友,
十二歲都未夠,
結果點樣 Control 佢地成為我最大既難題。

帶一個鐘既 Map Walk,
結果我一半路程都行唔到。
大部野都講唔到,
地形教唔到;
圖例教唔到;
控制點描繪符號教唔到;
扶手法、路線選擇呢 d 技術教唔到。

一個鐘不停重覆既係:
Set Map…Set Map…Set Map…Set Map…

之後玩 Star O,
首先一人去一個 Point,
我係後面跟住佢地,
單獨既時候又 ok wor。
之後我可以放心佢地自己去找 Point,
而我就留係 Base 睇佢地既訓練計劃同紀錄。
結果當然係失望多啦,
唔係訓練唔夠數,
就係正情冇寫到。
結果有兩個要 E-mail 補交,
希望佢地真係交啦。

一點完場落山,
係青衣食完午餐就返屋企。
因為大累既關係,
係巴士大覺訓。

No comments: