Sunday, February 05, 2006

Master Game

今朝又去搵外快,
其實唔應該咁講,
應該話我去幫手才對,
個 d 係車馬費姐。
今日係先進定向賽,
先進者,
其實即係三十五歲先玩得既比賽。
地點係幾熟既寶馬山。
我今日工作冇上兩次咁重,
只係負責守 Points 同收 Points。
剛開始比賽時,
係起點幫下手咁。

咁係起點期間,
都見到 d 熟口熟面既。
其中都撞到我 d 學生,
即係以前教康文署定向班 d 學生,
佢地都奇怪我點解係度。

基本上大部份人一出發都行對方向,
只有一個一出發就向西北跑,
咁起點基本上已經係地圖最西北,
再跑就 Out Map。
咁我追上去啦,
結果發現,
佢連指南針邊隻色係北都攪錯……

個比賽幾順利,
十二點半我就開始收 Points,
收收下 Incharge 那個 Call 黎,
話佢找左人黎幫手收,
叫我等埋佢地。
個時,
十七個我負責既 Points 我收左十一個,
等左成十幾廿分鐘先見到佢地。
唔係等佢地既話,
我起碼收多三個 Points 啦。

Anyway,
好順利收埋 Points 就收工喇。

No comments: