Friday, February 03, 2006

春田花花

今晚約左 OMUser 班 Friend 出 Cafe 打 PSP,
冇錯,
又係打 MHP。
不過佢地都係買左唔太耐,
冇早兩日個班 Level 差咁遠。
約左七點係旺角,
見早,
就去睇返場戲。
今日睇既係「春田花花同學會」,
係電影中心睇。
一路排隊既時候,
發覺新春加左價(打工仔都返工,仲新春……)
仲要信用卡優惠都冇埋。
到我個時,
求其拿張信用卡買飛。
點知佢就好努力咁幫我 Check 我張信用卡有冇 Discount,
Check 唔到就問我有冇第二張信用卡,
估唔到服務態度又幾好 Wor。

入到場睇戲,
原本對卡通 Cross Over 真人好有期望,
不過睇完好失望。
我想佢個 Message 係做社會棟樑唔一定要係醫生律師,
斬叉燒、其至避風塘駁船既船長都可以各司其職,
但係你做既工作,
唔一定係你既心目中既理想工作,
但一樣有佢既功能。

但係佢就拍得好亂,
飛黎飛去,
一時講下呢 d,
一時講下個 d……
總之就好亂啦。


睇完戲,
去到 Cafe,
好好玩。
有一個仲玩到唔捨得走,
十二點佢已經叫走,
點知 Last 一 Round 完又一 Round,
Last 左三 Round,
點幾先有得走。

No comments: