Wednesday, February 08, 2006

燒鬚

係數字上,
有人又大我一年,
(其實係前日既事)
唔知佢有咩感想呢?
本來想送份生日禮物畀佢,
不過我又以為個樣野未出,
所以未買。

但係其實我早個幾月都見到有,
不過個時 D 人話應該未出架 Wor,
我以為係假既,
所以冇買到。
之但係今日想網頁睇下幾時出啦,
點知就發覺,
原來出左個幾月,
真係失策。

講緊既,
其實係 Olympus High Speed 1G XD Memory Card。
因為有人部新相機(Fuji F11)用緊張 128MB既,
我驚佢唔夠用,
尤其是佢月中要到墨西哥考察,
所以就想買張 1G 既過佢。

其實 1G 出左好耐,
不個係 Type M,
即係 Normal Speed。
咁既然係買,
當係買好 d 架啦。

同事知道左我想買,
打畀佢舊同事,
幫我拿左個員工價。
咁落到旺角,
先行一行旺電,
係二樓轉角見到一間有 Last 一張,
不過冇標價錢。
問下啦,
點知仲平過員工價,
即刻畀錢買。

No comments: