Thursday, February 09, 2006

高價有因

今日又要上大陸個 Vendor 到,
係去火車站之前,
首先要去郵局寄野。
佢話七至十日之後先到,
不過船長十七號要出海,
時間好趕,
唔知寄唔寄得切呢。

郵局個職員問我寄唔寄掛號。
如果寄掛號,
就要簽收。
咁我就想喇,
如果咁唔好彩船長出左海,
份禮物先到,
咁咪冇人簽收?
咁咪會打回頭?

結局我就選擇唔寄掛號。
畀船長知道之後,
就開始對我訓話喇……

佢話佢交咁貴管理費既原因,
就係有咁好既服務。
簽收有樓下個看更簽,
之後佢放係大樓個郵件室,
住客 24小時隨時可以去簽收云云。

好彩我係用 ICQ,
佢話上次佢係電話用左一個小時教導佢媽媽……





上去 Vendor 到,
有四個問題要解決。
結果離開既時候,
只係攪掂兩個。
部相機開親都 Hang 機,
我一路以為係 Driver 問題,
點知原來係上手寫既 Code 既問題。

佢用左一大堆 #ifdef 去做 Setting,
但係就冇一個 Defaut Value,
結果我們用一個新既 Hardware,
咁就冇 Set 到 Value,
導致 Division by Zero。
我咁都發現唔到,
真失敗。

No comments: