Wednesday, February 22, 2006

危險駕駛

今日又要上大陸,
夜晚坐車落黎,
原本去黃崗。
點知架車行到布吉左右壞左,
結果我地要落車再找的士。
好彩係行城市路,
唔係 D 叫天不應叫地不聞既高速路。

等左一陣就有的士,
不過係泥猛的,
即係計人頭收錢那種。
架的士原本已有兩個乘客,
再要迫多三個落去,
我要縮埋先坐到,
落車個刻係勁腳痹。

而呢架的士就係去羅湖既,
咁我地就係羅湖過關。
過香港個邊好攪笑,
佢既編排係咁既。
左邊係有關員,
中間係 e 道,
而最右邊又係有關員。
唔知點解,(最少我今年過兩次都係咁)
右邊係有人排既,
所以我過完仲快過行 e 道個位同事。

講起的士,
上次坐個架就攪笑。
個司機好趕時間,
逢車過車不特止,
連紅燈都唔想等。
咁佢又唔係衝燈,
而係先轉右,
跟住 U-Turn,
之後再轉右。

話說呢度有 d 路口,
右轉唔駛睇燈,
係左轉同直行先要,
所以就有 d 咁既駕車路徑,
我坐係架車到就真係呆晒。

No comments: