Thursday, February 23, 2006

舊同事

今晚約左班舊同事食飯,
如本係約上個星期既,
不過因為其中一個唔得,
所以改左今個星期。
約出黎既目的,
除了係聚舊之外,
仲係因為其中一個結婚派帖。

約左七點係旺角朗豪坊等,
不過因為公司臨時有鑊,
所以我成七點半先係公司走。
落到去都成八點,
不過我竟然唔係最遲。

今日九個人,
有四個(包括我)已經冇係該公司做,
一個係 Parttime,
另外四個仲做緊。

不過似乎,
情況每況愈下,
愈來愈多怨言。

離開左,
聽返以前 d 事都幾攪笑。
估唔到以前 d 同事咁八卦,
一時傳呢個追那個,
一時又傳那個送花畀呢個。
最攪笑係,
佢地話我以前係公司好靜,
甚至有時唔知我有冇返工。
沉靜都有沉靜既好處既,
起碼與世無爭。

原來我舊同事都有玩 MHP,
同佢 Link Play 左幾鋪。
飲完第二 Round,
大約十一點半,
就散了。
下次見面,
應該係十二號晚飲個時了。

No comments: