Friday, February 24, 2006

你錯定我錯

簡直浪費時間。

話說做緊個 Project,
兩部機,
一部著到機(A 機),
一部著唔到機(B 機),
或者正確 d 講,
係一著就 Hang 機。

From day 1,
我已經話係 Hardware 問題多過 Software 問題,
不過 Hardware 那個人話唔關事,
要我 Software 攪。
鬼叫人地係老闆,
我口細冇野講,
唯有係我做。

兩部機其實有少少分別,
B 機係確我 Firmware 開機個時出個 Pluse 去 Reset 個 Controler,
A 機係由 Hardware 去 Reset。
佢成日 challenge 我話係個 Scope 到睇唔到過 Pluse,
Always 係 High。

攪左一個月之後,
最後發覺係條 pin short 左落 Power Supply 到……
簡直係浪費我時間。

好喇,
到 B 機著得到喇,
但係一開機就 Display 正在開機中。
我又攪左一大輪,
結果就係……

個開關制 Short 左去個轉盤制到,
咁個 Firmware 一 check 個轉盤制,
On/Off 那度就收到 Signal,
跟住就關機喇……

結果兩個唔關我事既 Hardware 問題,
浪費左我成個月……

No comments: