Sunday, February 12, 2006

偷雞不著蝕把米了

因為趕 Project 既關係,
今日又返工。
星期日都要返工,
係一 d 人眼中好似好慘咁,
不過我又好 Enjory wor。
其實最主要係我唔忿氣做唔到。
中午同媽媽飲完茶,
就坐車返工。
返到去,
繼續埋頭苦幹,
不過都係冇乜起色。
做到七八點,
個頭開始有 d 痛,
就坐車返屋企了。
遺憾既係,
都係解決唔到個問題…… ><

返到屋企,
飯都冇食就訓覺了。





早幾個月,
訂左條 UltraII MSD 2G。
以為好抵,
千二蚊就得。
不過就等左成半年都未有貨。

終於收到 E-Mail 話有貨,
不過我已經唔需要呢張 Memory Card,
因為我已經轉返玩正版了。

想話二手放出去啦,
而同一時間,
腦場都返左貨,
個價仲平過我訂那個價 tim。
即係話,
我想放都放唔到出去,
今次真係偷雞不著蝕把米了……

No comments: