Wednesday, February 01, 2006

做獵人

今日初四,
好多人都要開工,
但係我就唔駛返工,
仲放緊假。
不過亦因為好多人返工,
所以我係屋企好悶。
昨晚打 MHP(Monster Hunter Portable)打到三四點,
今朝訓繼續打。
之後落深水步 Join 返 d friends。

昨日佢地「帶」我去買 Game,
今日就「帶」我去買 Wireless Adatpor。
有呢隻 Wireless Adaptor,
就可以上網同其他人連線玩 PSP,
而用個 Software 就叫做 Xlink。

呢隻野做可以做埋 AP(Accress Point),
咁我 d Pocket PC 呀,
PSP 呀就可透過佢上網睇網頁喇。

不過呢隻野好好賣,
好多地方都斷貨。
好好彩找到一個地方有,
原價 285,
我地一次過掃四條(最後有一個縮沙,實買四條),
就收我地 275。
不過其實都係貴,
之前賣 235 咋。

之後落左旺角 Cafe 打機,
(咁點解唔係旺電買既?)
其中一個 Friend 個老婆都有黎。
Well,
成晚黑口黑面,
我仲坐佢斜對面,
我覺得有股黑氣 Lor。

講返打機,
佢地個個都打得好勁,
我就初玩,
所以佢地就連線玩,
我就單機玩。

No comments: