Monday, February 13, 2006

交功課

連續兩日假期都要返工,
目的就係要趕個 Demo Unit 畀人睇。
今日就有間廠既人,
由日本飛過黎。

雖然唔係 Perfect Version,
總算叫做有野畀佢地睇。
佢地一行七、八個人,
其中兩個係來自香港分部既香港人,
其餘既都係日本人。
好快就 Split 開兩 Groups 討論,
老細同 Marketing 個班傾,
我就同 Engine 個班傾。

其實人地有晒 Documents 畀我地,
一般我都傾向自己睇 Documents,
消化左,
真係唔識先問。

記得我初入黎時,
有人質疑我究竟有冇做野,
入左黎個幾兩個星期都冇問過佢地野。
結果事實證明,
我用一個月做起左佢地兩個月都做唔到既野。

今次其實都係,
我好想係佢地面前畀 Results 佢地睇,
而唔係做左一半而請教佢地。
好彩客觀事實都唔係我能力弱,
而係我拿住份嚴重 Outdate 既 Doucment 黎做 Development,
d Data 錯既,
自然做唔到啦……

題外話,
見人地 d Engine 拿部 Notebook 出黎,
細細部好輕便。
我地公司個部,
本來係 Desktop Replacement Type 既,
但就拿黎公幹用,
重到死……

No comments: