Tuesday, February 14, 2006

抓緊機會

今晚上日文堂,
我覺得自己今晚好叻,
做聽解個時聽得到講緊 d 乜,
可能今日比較淺啦,
講病。
咳呀、流鼻水呀、嘔呀等等。

到講文化,
大致都明佢講乜。
到派功課時,
我仲可以拿拿聲做晒佢,
因為我知道,
如果唔做,
等到返屋企我就唔會做了……





大衛同學五月想去旅行,
問我去唔去。
其實呢個消息,
我之前已經由好間接既渠道知道,
我話需要一 d 時間考慮。

我有時會係一個有計劃既人,
所以我想拿多 d Informations。
不過唔知係我 Network 有問題,
d Messages send 唔到出去,
定係大衛好忙,
唔記得覆我。

Anyway,
其實我都猶疑去唔去好,
會唔會浪費錢,
浪費時間。
不過經過短時間考慮之後,
我都係決定去。

錢洗左可以再搵過,
但機會走左,
可能再 Catch 唔返。

No comments: