Monday, February 27, 2006

角力

今日幾續同做 Hardware 那個人角力。
話說個 Product 可以分作三 Parts,
一 Part 係 Hardware,
一 Part 係主 CU 既 Firmware,
一 Part 係另一隻 Controler Farmware,
咁我負責既係 CU 既 Firmware。

理論上,
應該粒 IC 會畀個 Pluse 出黎,
Trigger 個 Controler 做一 d 動作。
現在個問題係,
個 Signal 一直都係 High,
咁自然談不上有個 Pluse。

以前得 A 機可以著到,
咁冇得試,
佢自然賴我個 Firmware 有 Bug。
好喇到 B 機都著到,
個 Pluse 有係度,
唔係 Always High,
咁好明顯係 A 機有 D 野 Short 左。
佢竟然話唔係,
話係 Controller 個 Program 有問題,
仲話要做 d test。

我理論好簡單,
如果硬件一樣,
同一樣既 Conditions/Input,
用同一個 Software/Firmware,
得出黎既 Results/Output 一定一樣,
除非個 Program 係用 Random。

現在好明顯就係 Hardware 既問題啦。
最攪笑係,
我 Program 完,
試左有畫面,
拿過去畀佢 Test,
係佢面前撻著左冇問題。
返到埋位一陣,
佢話個 LCD d 色錯晒,
叫我 Check Check 個 Program。
冇野呀?
又入我數?
最後佢發現駁去個 LCD 條 Cable 可能有條線斷左,
仲要 Warn 我叫我下次用得小心 d。
好似係佢玩斷……

如果佢係同我一樣咁高咁大,
我一定剷到佢上天。
可惜既係,
佢把口大過我把口,
因為佢係老細之一……

No comments: