Friday, February 10, 2006

加薪

部 MP3 機竟然壞左,
一開機,
Load 左一陣就 Reset。
我開頭以為係電既問題,
點知換過電都係咁,
唯有拿去整。

我以為旺角只係 Showroom,
整機要去葵涌。
好彩上網望一望姐,
原來旺角都有得整。
落到旺角,
等左十五分鐘先到我。

以為要收機,
唔知幾時先可以畀返我。
點知佢可以即刻畀返我,
佢話我 d 歌既 Format 可能有問題,
幫我 Upgrade 左個 Firmware 就攪掂。
不過裡面原本 D 歌就冇晒,
其實都冇所謂,
聽完李克勤演唱會,
我都想將部 MP3 機入滿李克勤。





今日畀老闆召左入房,
原來我已經做左三個月,
過左試用期。
加左我人工,
其實應該話到返我見工時個要求。
不過人望高處,
我梗係想再加多 d 啦,
所以要更加努力。

能夠找到一份工,
自己做得開心,
(起碼未生厭)
又可以搵到兩餐,
算係咁啦。

No comments: