Saturday, February 11, 2006

擺滿月

今朝返左工,
因為今晚影如擺滿月酒既關係,
所以穿了恤衫西褲。
唔知係咪老細以為我一陣見工,
問左我幾次係咪打算係度長做。

之後落左酒樓坐,
到咁上下,
就去上普通話喇。
上完普通話返黎,
原本打算請四虎黎,
咁佢地可以打麻雀,
點知一個要返工,
八點先到,
另外兩個又好遲先黎。
媽媽係都要我坐落去打麻雀,
我都唔賭錢既 ><
佢地又打得大 wor。

結果打完四圈幾,
贏左六百七。

食完飯,
姐夫去拿車,
我同家姐係樓下等。
堂姐夫架車經過,
堂姐夫個名就聽過唔少次,
不過真人就第一次見。
今晚都只係得堂姐黎飲,
堂姐夫只係黎接佢。

可能做電視係忙 d 啦,
不過估唔到我真係有個明星親戚,
仲有真人對話 Tim。

理論上,
我仲係好細個。
不過,
已經有一班小朋友叫我阿叔同舅父,
叫到老晒 Tim ><

No comments: