Wednesday, February 15, 2006

考慮

講返個旅行 Planning。

在我而言,
我希望五月頭去,
因為五月一日係勞動節,
五月五日係佛誕,
兩日公眾假期,
亦意味著我可以請少兩日假,
即係一樣用咁多年假,
可以去多兩日,
其至四日。
(如果駁得到多一個 Weekend)

不過,
五月頭正正係個邊考試期,
去到都冇人招呼我地。
所以可能係五月尾先過去。
好彩五月尾都有個端午節。

再黎就係機票問題。
固然機票愈平愈好,
不過我又喜歡坐國泰。
一黎可以儲飛行里數,
二黎國泰 d Service 都唔錯,
d 膳食又適合亞洲人口味,
好懷念上次食既那個鮑魚雞粥早餐。

不過價錢就當然會貴少少,
不過唔係高峰期,
應該都唔會貴太多既。

再黎就係住宿問題,
可以住係人地屋企當然最好啦,
起碼可以節省唔少錢,
不過機會又未必會咁大。
呢個都係遲 d 定行程先想。

大衛同學問安娜同學可唔可以帶佢去玩,
不過人地都係黎左幾個月,
係咪應該找個黎左年幾兩年,
仲有親戚住係度既船長帶我地去玩好 d 呢?
不過船長又要返工 wor,
實習計得一個鐘得一個鐘,
個人而言,
我又唔係咁想佢請假 wor,
尤其是,
佢可能遲 d 會兩個幾三個月冇得實習。

No comments: