Monday, February 20, 2006

冇記性

人老左,
記性差左。
之前有兩個星期既日記落後,
一路打兩個星期前既野,
有 d 吃力。
唔好話兩星期前,
幾日前既都唔係好記得。

話說我有記低消費既習慣,
但因為懶既關係,
好多時都只係幾日埋數一次。
今日埋數,
銀包有咁多咁多錢,
點解個 Record 多左錢既,
我邊度洗左未記賬呢?
結果咁就攪左我個幾兩個鐘。





中午約左嘉賢食 Lunch,
嘉賢係我一個大學同學。
今次約我既原因係,
嗯嗯,
佢入左 PRUDENTIAL 做。





夜晚約左 Omuser 打籃球。
同一時間,
PSP Group 個邊又約出黎食飯,
順便交收頭文字 D 同 2G MSD 卡。
我約左 Omuser 個邊先,
在情在理,
我都應該去 Omuser 個邊。
不過我又好想玩頭文字 D wor。
其實都幾矛盾,
我唔識駕駛,
未玩過街機頭文字 D,
點解會想玩呢?
奇怪奇怪。

No comments: