Saturday, February 25, 2006

代溝

今日上左牛寮教班,
班學生係來自觀塘一間中學既學生,
中幾就唔知喇。
佢有兩個集合地點,
一個係觀塘,
佢地間學校,
坐旅遊巴上山。
另一個自然就係係山上面等。
因為我唔清楚間學校係邊,
所以我就選擇直接上山。

佢再三叮囑我唔好遲到,
所以我好早就出門口喇。

約九點正係山等,
我八點半就到左,
但係架旅遊巴就九點半先到。

今日個山都有幾多人,
由我地個班啦,
仲有另一個班,
再加埋 Squard Training。
仲有 d 露營人士,
同埋 d 不知名既定向活動者。

唔知係咪我要求高,
現在 d 童軍營真輕便,
可以就緊一個斜袋。
d 竹呀、營呀 d 重野,
就由間客貨車載上黎。
而我見 d 童軍做紮作,
成個幾鐘都起唔到個營……

最唔順眼就係佢地圍營區,
營區仲包埋個公家垃圾桶,
咁 d 人想丟垃圾咁點呢?
行入你營區?

講返教個班學生,
有部份都係童軍,
不過紀律就……
開始覺得有代溝……

No comments: