Sunday, April 03, 2005

Sell 保險

第三場色級比賽,
地點係南丫島。
以往南丫島比賽,
通常係榕樹灣那邊做 Event Center,
不過今年改了係索罟灣那邊。
咁既改變唔係咁好,
首先係索罟灣既船期比較疏,
好似我十一點先出發,
都要坐八點幾那班船。


第二點係 Event Center 距碼頭遠,
起點距 Event Center 又係遠,
終點返 Event Center 又係遠……


第三點就係冇左主場之利,
榕樹灣一出碼頭望到既第一間屋,
係某位阿 Sir 既。
以往我地都係係呢度掛上我地會既 Banner,
d 賽員望到我地既 Banner 先,
之後先到賽會既,
攪到好似我地攪比賽咁……


講返個比賽,
今日發揮得唔係咁好,
一出發就上錯路,
之後三號 Point 又入左密林,
被果當中,
損失了大約十分鐘。
之後有幾個 Point 又傻下傻下,
最慘臨尾抽筋,
係山腳望住山腰個 Point 上唔到……><


最後成績係一個鐘頭二十四分鐘,
如果發揮得好 d,
應該可以一個鐘頭內,
不過就點都做唔到冠軍既四十六分鐘。


頒完獎之後,
我地去左食阿婆豆腐花,
之後去左打邊爐。
d 趕去榕樹灣坐船,
又或者剛落船既,
會見到一班人係度打邊爐。
五點幾開始打,
其實我地咁先係剛剛開始食我地既午餐。


出返尖咀之後,
約左個大學舊同學,
佢現家做左 Financial Planner,
原本話畀半個鐘佢,
結果浪費左我三個鐘。
講黎講去都係三幅被,
講一段理由,
我話點解唔得,
佢又係講返講段野。
好似佢最後叫我寫幾個 Friend 既電話 No 畀佢,
我話呢 d 係個人私人資料,
唔可以隨便畀第三者。
佢就話佢唔會打擾到佢,
只係會好 Nice 咁介紹 Financial Planning 畀佢佑。
我話唔關打唔打擾事,
而係 Privacy 既問題。
佢又隻字不改講返同一段野,
如是者反反覆覆數次。

個感覺就好似你同緊部錄音機傾計;
又或者係打電話去電腦 Hotline,
按唔對 Key 會 Repeat 返之前個段;
又或者係打 RPG Game,
你做 d Game Designer 冇 Defined 既野,
個 NPC 唔識 Response 咁……

畀佢攪一攪,
攪到我好夜先有得做公司 d 野,
四點幾先有得訓。
本來傾下都冇乜問題,
前提係如果我有時間既話。
現話就話用一餐飯既時間,
但係平時我食一餐飯只需十五分鐘,
現在用多左 12 倍既時間!
個客咪仲反感,
點會幫趁你?
係會 Model Answer 既同時,
我覺得執生仲緊要……

No comments: