Tuesday, April 12, 2005

股票

天氣又凍返了,
朝早都有廿七、八度攝氏,
夜晚得返廿度。

同老闆講左今日會完成份「使用者手冊」,
當然做完先走啦,
係做既時候,
發現左 D 係 Boundary Case 會 Fail 既 Bug,
當然同老闆 Report 啦,
亦即係話,
明天又要改 Program 喇。

傾完出黎成七點幾,
都係返唔切屋企換衫喇,
結果就上左商務一陣,
之後就返學。
好彩帶左書出黎,
不過就唔記得帶筆袋,
好彩都有支三合一筆傍身。


上完堂,
過銀行過錢畀媽媽,
不過唔記得媽媽個戶口號碼,
結果過唔到。
同毛理去左翠華食個好豪既晚餐,
結果係拿苦黎辛。
個 Main Course 係朱仔骨,
比牛仔骨難切好多,
仲要逐條骨食,
好彩個焗薯都幾多食。


食完飯,
媽媽打電話黎講返個戶口號碼畀我知,
我又要行返出去過數,
好凍喔。

講返點解過錢畀媽媽先,
因為媽媽幫我入左股票,
要找數。
但係好攪笑,
問媽媽有冇止蝕位,
佢又講唔出,
咁就我定啦,
不過呢……

如果未跌到止蝕位,
佢話佢見到會跌,
會賣,
咁都仲好正常。

不過如果跌穿左止蝕位,
佢又話蝕得多,
當然唔賣啦……

我當堂呆晒……

No comments: