Thursday, April 14, 2005

醜婦終需見家翁

今日終於做到 Performance Appraisal,
六時十五分,
老闆叫左我入佢房。
(夠鐘放工先捉我入去)

一開始就叫我講下有咩不滿,
有咩意見。
咁我就表達左管理層 Decision 定得慢,
開幾次會都冇 decision,
咁我地班 Engineer 又做唔到野。

跟住又問我興趣係邊方面,
定位想係點。
唔通我話佢知我想 Supervise 咩,
咪又係答返 d 大路野。
興趣係 Coding,
但係唔想焗限係 Coding,
所以 Undergrad 同 Master 有意不選 Computer Science 咁。


之後就論到佢講返我既 Performance,
第一句係:「今年你既分高左。」
第二句係:「唔好睇 d 分咁重。」
如果唔應該睇重,
咁你又提我 d 分做乜?


份 Appraisal 主要係話,
我開會少講野;
新 Project Initial 既時間長,
但 Hands On 左又會做得快;
睇野應該睇闊 d;
應該進修下語文。


至於 Adjustment,
佢話要開完會先決定到。


出到黎,
椅都未坐暖,
又捉我我入 Lab 傾 Setup 個 地方 For 長期 Demo,
結果傾傾下,
又七點先收得工……

>>2005年04月15日 Fri 15:27:58 (

No comments: